YES, take a walk take a valium pill

iih F-F-Fredag.
My favourit day!
Sitter på jobbet och tiden bara slääääääpar sig fram, haha.
Lyssnar på partymusic och skriver handlingslista, :)
Mat och vin, ska jag bjuda på min soldat på när han kommer hem och kanske någe mer...
tihi.

Det finns bara en moodkiller idag.
Jag saknar mina närmaste någe otroligt.
Tess, ossis, hannapanna, jennsan, mathie, baren med fler.
Jag saknar saknar saknar er.


Dagens låt- peggy lejonhjärta-att dansa och slåss
Dagens projekt- göra pizza med massa ost
Dagens saknad- vännerna
Dagens bästa - gelehallonen jag fick med i en sändelse + att J kommer hem.
undrar nästan om gelehallonen toppar. mowhahaha.
Dagens darling- J så klart. gotta love him.
Dagens se under kjolen- Me, min klänning åker upp. haha det bjuder jag på.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback