Weekend6

Yes, you can tell by the headline.
yummy.


Sen ännu ett tårfyllt hejdå, eller jag satt och grina i bilen efter att han gått in, som den tönt jag är.
Men whataheck är ju bara paimo som läser det här och han kan ju få veta det.
Paimo har festet den här helgen, han var på mobergs både fredag och lördag, han tycker det är coolt jag tycker det är.... mindre coolt. Varför har du lämnat att tjata om Lino. Miss it.

Igårkväll var jag hemma hos osse & Paimo, de ville mest att jag skulle komma så att de kunde få åka och handla,, ;>
Fine by me. Sen lagade de två olika middagar, jag satt och tjöta om J mest hela tiden. Tråkigt för dem, skönt för mig.
Paimo fritera sina pommes så hårt att en propp gick.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback