weekend5

Den här helgen har vart mongoslö.
Bara sovit och svullat.
Fredagen- laga jag mat till soldaten, han fick ingen pirripirri i pizzan men det berode mest på att vi dela pizza. Sen fick han välja film och valde en kass "hejjagärkrigareiöknenochbättreänallaandraräddarprinsessanochblirkung" så då så jag fuck off och väck mig när den är slut. Men han somna han med.
Lördag- mmmmm.... bra dag. Sen på kvällen åkte vi till Js mor i solna och åt underbart god middag med speciellt god efterrätt. J sa att det var en Moha efterrätt. (kolapaj) Vi kolla på melodifestivalen och förfasades över taskiga kostymer och falska röster. Somna på vägen hem, haha.
Söndag- mmmmmmmm.. sen tanda gnissel när J for. Sen kolla jag på stilpoliserna och funderade på hur det skulle vara att va en tonårsmamma.
Kom fram till slutsatsen att jag verkligen inte skulle vara en bra mor.
Frågan är; Kommer jag någonsin bli?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback