Teorier och konspirationer

Jag har redan skrivit ett inlägg om allheartsday men nu har jag utarbetat en teori som handlar om denna dag. (lugn jag ska komma med teorier om alla lite märkvärdiga dagar som fettisdagen, mariabebådelsedagen, skärtorsdagen och alla andra uttstickande dagar)

Teori; when you want to get laid, you get romantic.  Ex. När man gör något romantiskt eller något lite extra utöver det vanliga, så förväntar man sig något tillbaka. Vist man kan säga att man itne gör det, men innerst inne vill man ju ha lite uppskattning tillbaka. Så Allahjärtansdag blev uppfunnen av pilska människor som ville ha en anledning till att få vara lite romantisk för att man ska vara det... och få ligga för det ska man. Nu menar jag inte att man bara är romantisk för att få ligga mer i stil, att det är en dag då det är okay att ligga.

Slutsats- döp om Valentine day to fucky day.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback