Sista minuten

   

Eftersom det är en shitfreezing-20 dålig dag idag.
Det är otroligt vackert med frosten men vägrar minus20, så spenderar jag mina tankar till v.14 när jag och soldaten drar på lovevacation. Haha, låter töntigt I know. Men eftersom han aldrig är hemma så tänkte vi spendera den vecka han är hemma, alldeles ensamma, hundra mil igrån alla andra.
Jag är ego &vill ha honom för mig själv. Inget jag förnekar.
Jallafall ska vi dra en sistaminuten, jag är livrädd för sista minuten men vet ju aldrig om man hamnar i något råtthåll utan toalett. Skulle vara så typiskt.
Vi planerar att få en resa till Egypten, eller få och få.
Har hört både bra och dåligt om egypt. Att alla människor sliter och drar i en och aldrig lämnar en i fred, men Soldaten är typ mer pussy än jag så jag får väl rädda honom från alla mansätare.
Men har hört att alla hotell är fresh och nya. Och att det är jättemysigt att snorkla.
Jag ville åka till typ Sydafrika eller Brasilien än något annat coolt, men det får väl bli till hösten.
Här är lite varama bilder.



166045-17         166045-18

Bilder; apollo.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback