narcisssim i sitt essä

När vi ändå är igång kan vi jag ju berätta om andra saker som får mig att verka som värsta tönten.

- Jag sjunger högt och dansar när jag går och lyssnar på min ipod.
- Jag brukar kolla på vänner som godnatt saga. Annars kan jag inte somna.
- Jag går på ett speciellt friskispass, BARA för att man får dansa som joey i vänner en liten stund. (ca 5 s)
- Jag dricker BARA päronsaft.
- Jag har en blogg, där jag skriver om mig själv hela tiden.
- Jag vill ha glasögon för att det är snyggt, brukar låna min lillebrors, har perfekt syn i övrigt så jag blir alldeles vinglig och snurrig av glasögon.
- Jag åker hem varje lunch så jag kan kolla på "våra bästa år"
- Jag har killarna i Room Service på min freebie lista.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback