mes

Jag är hemskt mesig ibland (trott eller ej)
Speciellt på jobbet mot alla kunder.
De har 30 dagar netto, och om de inte betalar så ringer jag och påminer 4-5 dagar efter, och om de inte betalat efter en vecka så skickar jag kravbrev, men när jag ringer och försöker ha pondus och kräva in pengarna så blir jag liten som en mus.
De kommer med sina dumma bortförklaringar och jag piper fram "Ingen fara, betala in då fort ni kan" eg. vill skrika "I don't care, vi ska ha våra pengar du har fan haft trettio dagar på dig".
But I don't. (J säger att jag låter som Victoria Silverstedt när jag pratar för jag blandar svenska och engelska mest hela tin)


Dagens mongo

Dagens tv;
Gilmore girls sen DESPERAT, thats high class entertaiment.
Dagens sötaste; Julle som erbjuda sig att hjälpa mig laga mat till min fest. SÖT.
Dagens tråkigaste; Min sprängande huvudvärk.
Dagens planering; min 20-års fest, wiha.
Dagens gladaste; Jag när jag blev bjuden på lunch idag.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback