kids in america

Sitter här och spelar två låtar på repeat, jag kan verkligen köra sönder låtar.
Iaf är den ena "we're the kids in america"

Som jag sa i mitt stavningsinlägg så reser min far väldigt mycket, just nu är han stationerad i Dubai. Haha stationerad. Anyway så ska han starta sitt nya projekt snart, vilket kommer äga rum i antingen USA eller Östeuropa. Ni kan ju gissa vilken jag hoppas på.
Min pappa är tyvärr mer på Östeuropa, (don't ask me why)

Jag jobbar hårt för att han ska inse att Usa is the deal.
Inte så att jag vill bli av med honom,
mer att jag skulle träffa min pappa mer om han bodde i USA. Även om han bara bor 3 h bort nu.
Sen skulle han faktist bara bo där till 2012. Det är bara 4-5 år. Och jag skulle lätt komma och bo där flera ggr. Nu träffar jag min far sammanlagt kanske 3 veckor per år, och då skulle vi träffas iaf 3 månader per år.




who nows maybe I be a kid in america.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback