just nu

 - whats hot and not in my life.

The kooks, lagom lätt i tunga tunga februari/mars
Socker, japp jag blir alltid på lite bättre humör med hjälp av socker
att vara bitterfitta, känns väldigt rätt just nu, alla är det, även jag
Linas kvällsbok, lagom lätt i tunga tunga februari/mars
Egypten, mm baby, snart är vi bocked och klara för avfärd
Paimo, för att han är härlig i tunga tunga februari/mars och inte bitterfittar sig
Min nya splitter nya plan över mitt år.
Att skaffa sig en lover
, I did, my lovely Ipod, om jag inte hittar den får jag en klump i magen och sätter mig och gråter sen river jag upp hus och helvete tills min käresta ligger i min famn igen.
Att lära sig photoshopa ordentligt. Vilket jag får göra på jobbet, liksom paid time.
att lära sig saker känns väldigt hett just nu. Så man kan briljera sen alltså.









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback