Jag och Dalí (I wish..)





Idag går tiden varken snabbt eller sakta bara helt vanligt.
(haha jag är väldigt fascinerad av tiden) Jag vet inte riktigt varför men jag kankse ska bli urmakare eller något. Då får jag ju syssla med tiden hela dagarna.
Om jag fick välja en superhjältekraft skulle det nog vara att bestäma över tiden.
Jag undrar om Dalí också var besatt av tiden.



166045-20





Anyway så träna jag igår. Och ska träna idag igen! och nu kan jag inte dra mig ur för jag har bokat och då får man böta, och det vägrar jag.
Måste hinna förbi stan och sen till paimo &oskar idag också, för att sen komma hem ringa Sara m.fl. ta en varm dusch kanske basta och bli fresh för imorgon kommer soldaten hem, då kan man inte se ut som ett hårigt mähä.



Stay tuned...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback