frrrrrredag



Haha jag är så kär i veckodagen fredag att jag gjort en kategori som heter fredagar.
Jag funderade lite på varför jag är besatt av denna dag. Och har kommit på en lite teori, förutom att jag associerar (stavning?) Fredagar med Js hemkomst så är det nog så att jag älskar att se framemot saker. Jag mår som bäst när man har allt framför sig. T ex när man äter en himelsk kladdkaka är den som bäst när man ser den och liksom precis smakat på den. Eller när man sitter på ett plan och ska resa någonstans är känslan av att de här kommer bli världens bästa dagar nästan bättre än själva dagarna i sig. Jag känner mig som mest närvarande när jag har allt framför mig.
Jag blir så kluven när jag är mitt i allt och vet att de kommer ta slut.

Trams inlägg.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback