Du måste bestämma hela ditt liv när du är tjugo.

Varför frågar alltid människor
 "vad ska du göra sen då?"
"vad vill du jobba med resten av ditt liv?"
 "vad är planerna för de 5 närmsta åren?"

Jag använder inte ordet så ofta men FFS, chilla lite! jag vet inte vart jag är i höst, har lite lösa planer som kan rubbas av utomstående faktorer.
Jag vet inte vad jag vill bli när jag blir stor.
Måste man veta det?
Jag vet vilket område jag vill jobba inom, men för det måste jag väl inte ha en detaljplanritning över de kommande 20 åren.


Jag vet inte ens vad jag ska äta till middag idag. 



Kan inte folk bara fråga om hur jag mår, vilken dag i veckan jag gillar, vilken färg mina långkallingar har eller vilken dag i veckan som är min favvodag?



Det här handlar mest om att jag inte har en aning om vad jag vill bli, göra osv. bara lösa ideér.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback