dork

Eftersom det vart ett relativt serios inlägg under, så kommer ett mindre seriöst inlägg nu.
Eller det är mitt liv så det är rätt seriöst...........
Nej men här har vi beviset på att jag kan vara värsta tönten
Igår var jag total bitchen, jag bitcha mot hela min famij, sen mot min pojkvän.
Inte så att vi hade fight, men jag börja tjaffsa och han orka inte lyssna på mig, då blev jag ännu surare.

Egentligen var jag sur eftersom jag saknade honom så mycket, men det kunde jag inte kläcka ut mig, eftersom han hade glömt att vi hade 7 månader. Vilket jag inte alls brukar bry mig om, han glömmer alltid bort sånt. Men han kommer ihåg viktiga saker som att köpa choklad till mig när jag är trött och pmsig och låter mig kolla på topmodelmaraton fast han egentligen tycker det är skittråkigt och det går en arsenal - manschester match på femman.
Det är kärlek. 



Haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback