did he really listen?



Igår var jag lite trötter, lite slut i hela kroppen men ändå ganska tapper, tills topmodel kom på, J ringde och jag fick en sån lust att beklaga mig för honom. Så jag waina i ca en halvtimme, sen vid tio sa han att han var tvungen att gå. Sjävklart tänkte jag så som jag har lusat ner telen med mina små bagateller och gjort dem stora som hus. Så sa han att han inte ville lägga på, hum tänkte jag, så fortsätter han att med att han älskar att bara höra min röst. AAaaw tänkte jag och blev på två röda jätteglad igen, TILLS jag insåg, han kan inte lyssnat ett jota på vad jag sagt, jag hade min surfitteröst, bet på allt, klaga och jämra mig hela tiden.

Man kan inte älska den delen av mig.



Seriöst.


166045-22






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback