bloggtorka

not mucho bloggande igår.
Var to busy (thats a lie, jag glömde helt enkelt bort)
Men ska försöka blogga tokmycket nu.


Igår läste jag en bok som heter "flickan med pärlörhängena" den är vacker, tror inte den tilltalar en om man inte vet vem Vermeer är eller gillar konst.
Så nu googlar jag honom förfullt.

Brukar ni googla er själv? Jag brukar det.

anyway back to yesterday
Jag vill skryta.
Igår tränade jag, yes igen, har börja träna 3 ggr i veckan och jag måste säga att det syns, om jag fortsätter så här kommer jag ha en hot fit body och världens J.lo booty till v.14 (det är min plan)
Men när jag träna fick jag värsta ont i magen typ ville ramla ihop. Så jag sprang hem.


And btw ingen har väl missat att det är fredag idag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback