besatt


Ända sen jag läste flickan med pärlörhängen igen så har jag blivit besatt av konst.
Och inatt drömde jag om massa tavlor, sinnessjukt.
Jag var i skolan och en lärare höll på att undervisa i konst och han sa allt fel och jag var så arg och börja skrika det där är en rafael inte en tiziano, kan du inte se skillanden, Tiziano målar med djupa färger.
Alla vet att den "grekiska skolan" är en rafael skapelse typ.
sinnesjukt again.

Iaf imorsse vakna jag av sån lust att studera konst. Den åt på mig så jag letar besatt efter min kultur och ideé historia bok av Lars-göran Alm, OCH jag kan verkligen INTE hitta den. Jag vet att jag höll på med den i höstas men den är mysteriskt försvunnen.

jo det kommer bli mycket konstcrap om jag hittar den. Antar att ni inte vill att jag ska hitta den. Min bibel.



166045-33

Vermeer- pigan med mjölkkannan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback