11 timmar

Idag har jag jobbat 11 h.
Vi har flyttat och flyttat och bärt och bärt och packat och packat upp, monter ner, monter upp. jisses. Tungt värre. Kommer lätt ha träningsvärk imorgon.
Jag sitter själv hemma en fredagskväll, tragiskt?
I dun't know. Jag har ju option, erbjuden det ena och andra, men jag orkar nog inte. Vill gräva ner mig under täcket med en långfilm och magnefik film, Jag samlar ju mina vackra filmer som donnie darko, edward scissorhands eller blow.
Jag är ju besatt av johnny depp som de flesta vet och brukar avguda honom för fullo när jag är ensam imitt lilla men o så underbara rum.
Sen är det mysigt med qualitytime med mami, händer inte så ofta även om vi bor ihop.
Jag har ju världens bästa mami unt plastpapi. haha.

Imorgon ska jag tydligen upp i tid och handla och laga food till alla mina guests som inte blev så många pga förkylning och kräksjukan. (crossed fingers mot dem som kommer i närheten mig med kräkisbaciller)
Men det blev bra ändå. Jag ska få massa tärta! woho med bläbär, love.
Jag sysselsätter mig som en tok när inte baby är hemma.


Nääääe om man skualle gå till sängs med deppy och some chocolate. Hot.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback