when it suddenly happens...



... Igår när jag låg utslagen i soffan med en man halvt om halvt på mig och ett annat underhållningsprogram som inte riktigt nådde fram till mig. Ringde det på min mobil, jag orkade inte riktigt gå ner för trappan och svara i mobilen, men jag ryckte mig i kragen och sprang ner.

Och där ringde min energi med ett norskt nummer.
Genom hans röst kom den del av mig som jag saknat så jag går i bitar ibland. Energin. Viljan och lusten.
Jag la på och kände mig pigg och jag vakna imorsse och kände mig pigg och framförallt förväntansfull, utbyt mot förvirrad och ledsen, låg nu orden pigg och förväntansfull på mina läppar...

Det kändes lite som att vara nyförälskad och jag visade min karl precis hur det kändes igårkväll.

Även skrivarlusten är back,,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback