skrik och panik

Om
exakt 6 dagar fyller min man sen 13 månader tillbaka 20 år. Big happenings.
För honom är det enbart guld och gröna ängar som det är när man fyller detta systemtal.
För mig är det skrik och panik, Jag har köpt hans present och kommit på vad vi ska göra på hans 20 årsdag. Jag tänker itne skriva vad som ska ske och ges om min man av någon outgrundlig anledning skulle få för sig att leta upp min blogg. Vilket han 1. inte kan namnet till 2. Tycker bloggar är töntigt. 3. Han går sällan ut på internet och om han gör det, så har han ett specifikt mål, typ köpa dataspel eller kolla vad en vattenscoter kostar.
Men om iaf.
Tur att min man är en sån person som uppskattar att man gjort något och inte specifikt vad det är.


Han säger så iaf. Men det gör väl alla? Säger så menar jag.
Vad tycker hn egentligen?


huga.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback