skapa



Det här var icke vädret jag beställde för min lediga dag men whataheck.

Idag ska jag ta min bil ut för en tur, Den har fått stått still ett tag pga lack of money, men nu är det dags att tanka i lite miljödödande.


Sen far jag nog in till stan med min hubby och byter byxor och köper målarduk.

Jag vet att jag har köpstopp, men målarduk klassas ungefär som mat, nu när jag verkligen har suget efter att få måla. Synd att det inte är billigare bara.


Annars händer det inte så mkt, jag är fortfarande trött, trotts vitaminkickarna jag ger mig, jag längtar härifrån och jag älskar project runway.


Projekt springaiväg som min man så fyndigt så.
Jag skratta inte, för det är inget att skratta åt, mina favoriter är förövrigt Michael och Uli.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback