right now




Lyssnar på - tanya stephens
Hudstatus - redskin
Bok - Stieg Larsson - flickan som lekte med elden
Ondast - Min blåsa i munnen, säxi.
Fras på stan - Kommer högtrycket nu? (haha)
Klädsel - slashas bikini, ala ligga och pressa på baksidan av huset
Återkommande ont faktum - Batteriet tar slut (ipod, mobil, BILEN) you name it
Tönt - Jag, som är för slö
Moaalert - Pms.
chock - Inte gjort ett skit på hela helgen.
chock2 - Så unga, så dumma, så tragiskt.
Fråga - whut är inte golf not s hot?
Att älska - augusti,september men vad änder sen?
Frågan som får mig att vilja kräkas och springa över kanten - Vad händer sen?


Till majsie bara för att

image200

Kommentarer
Postat av: maja

tack! jag blev alldeles sprallig i brallan :) jag kan gärna åka i 4a månder någonstans, för det är ingen som vill åka med mig heller. inte min karl iaf!
puss

2007-08-07 @ 14:18:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback