Olikheter



Nu har jag stampat på ett och samma ställe ett år, jag har tjänat bra med cash men nu är det dags att dra vidare, idag ska jag knopa på ett CV och skicka ut.
Jobba ett tag till ska jag, ca 4 månader. Vart spelar noll roll.
Sen far Vi, jag och de, vi får se vilka det blir, utomlands, ett tag, ett bra tag.
 Jag och min man är hemskt olika, när jag har tusen drömmar, tar han dagen som den kommer och har inga måstegörailivet,, därför drar jag gärna in honom i mina drömmar.
 För hur allt än går, så vill jag va med honom, jag vill kunna kombinera. Men ibland är det så svårt.



aj så jag älskar honom, aj så jag älskar mina vänner och familj och aj vad jag älskar mig själv och mina drömmar. En aningens komplicerad kärlek.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback