freebelista



Appropå spiderman som platsar på min freebelista (free-to-be-with)

Den här ideén presentera jag för min man ganska tidigt i vår relation och vi har ibland bytt ut våra kvalande. Den här i deén kommer självklart från Vänner. Och den här listan är ett skämt och jag skulle inte ligga med dem om jag fick chansen (haha). Det är många som inte fattar det, ni vet sånna där ganska tråkiga människor.


På min freebe lista finns;

- Johnny depp  (givet)
- wethworth Miller
- Spiderman
- Peter pan
- johnny i Roomservice.


Lovely. Lateeer.

Kommentarer
Postat av: maja

1 justin timberlake (hallå, han dansar som en gud, han kan inte vara dålig i sängen!?)
2 p diddy (min favorit gangstah, speciellt med tandpetaren i munnen, ooohh..)
3 peter jöback (sveriges tjusigaste gay) men eftersom han inte vill ligga med brudar så väljer jag nog måns zelmerlöw istället, han är så käck!
4 jude law, need to say more?
5 ian somerhalder, hans ögon.. mmmm
;) puss

2007-08-05 @ 16:17:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback