En aningens stressad


 


Ironiskt nog är det torsdag idag, Vilket jag brukar älska. Men just den här veckan önskar jag att det var typ tisdag igen och när jag ändå önskar så önskar jag att project runway inte hade blivit bort skuffad pga fotboll. Jag tycker om att kolla och även utöva denna sport, men jag tycker om kläder, design och kreativitet hundra ggr mer!
Anyway nu minskar jag ner min lista pga att det är omöjligt att uppnå den andra listan utan att.. dö.

- Ringa pappa
- Skriva om mitt Sv till Engelska
- skicka ut dem, söndag
- hitta den förbannade kamerasladden

Skönt, detta kan jag nog klara av. nog.

Sen ska jag försöka få tag på en vän som betyder väldigt mycket som verkar less på allt och alla. Och jag förstår denna vän väldigt väl och jag har inte ställt upp alls och lyssnat, denna vän fann jag ibörjan och tvåan och har vart en stadig stam att luta sig tillbaka på sen dess. Även fast vi pratar varje dag känns denna vän väldigt långt bort just nu. Och det är verkligen inte så jag vill ha det. Fast jag har varit väldigt dålig på att visa det och istället mest klagat.


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback