augustis förtjänst



Igår hade jag karaktär. Eller iaf halvt om halvt.

Jag och min man drog en snabbis till stan. Eller vi var ju där i två timmar.
I alla fall har vi ju köpstopp båda två. Mest jag.
Men vi gick iallafall in på weekday och där var det megarea. 75 %
Jag höll mig så pass mycket att jag endast köpte en tröja för 37 kr. Jens däremot.
Iaf. How strong am I.


Sen föll jag på äta nyttigt och åt massa daimglass i soffan på kvällen, mindre karaktär men ngåot måste man ha denna dåliga sommar.


Idag ska jag ha roligt med ankan iaf, perfekt fika väder ala krabban, stor te och god paj.



 Min trötthet börjar försvinna sakta men säkert. Jag undrar om det är augusti som har något med saken att göra.
Jag vill gärna tro det jag ar alltid gillat augusti.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback