2 låtar



2 låtar som fastnat i mitt huvud är love is wicked med Brick och lace och Fergis låt Big girls don't cry.
Dessa två låtar är inte vad som vanligen faller mig i smaken men jag gillar dem starkt.
Specielt Love is wicked.

En låt som inte faller mig i smaken är den nya mange smith låten, den är väl trallvänlig och så vidare men 2 anledningar att jag bojkottar denna låt är 1. Min pojkvän har den som väckningssignal, och varje dag startar jag med att nynna den ofrivvligt i huvudet. Den får mig inte att hoppa ur sängen av glädje.
2. Han är fortfarande den man som plågade mig förra sommaren med låten Glasiiiiiiiiiiiiiiiigt.
De där I:na skär som knivar mot bar hud. Denna låt är en sån låt som jag får självmordstankar till.
Jag vill hoppa från bron eller köra in i en vägg när jag hör den.

trams.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback