sota för

Var uppe lite sent igår. Lite senare än planerat. Är farligt trött idag. + att lämna en sovandes älskling i sängen gör att man blir ännu mer tröttare.
Varför kan jag inte få vakna med en arm om mig varje morgon?




Anyway Helgen i snabbreview.


Friday. work-work-work. Sen mötte jag upp hanna, tessan, oskar och ellinor och vi hälsa på inez på glaset.
Satt och mös.
Lördag- Vakna tidigt utvilad och pigg åkte och hämta darling och sen vidare på stan där vi shoppa sarisens present. Sen åkte jag och jens till Lunda och var där hela dagen och sola, busa, spela badminton och hångla.
På kvällen åkte jag hem till Sara och fira hennes 20årsdag.
Äslkar min sara, hoppas du tyckte att din kväll blev bra, även om vissa betedde sig lite underligt åt.
Det var iaf störthärligt att träffa sara.
Söndag - Vakna trött som sjutton, men kunde verkligen inte somna om. Vi gick upp laga omelett och sen drog jens iväg &jag gick ut på fotoround. Vilket jag mest spenderande pratandes i telen med Hanna &en del insikter om kommande resa.
Sen kom baby hem till mig vi åt middag och åkte o hyrde film med tillhörande godis.
Vi såg borat som inte alls var som jag tänkt mig. Verkligen inte, men den var väl kul. Ingen topnotch film enligt mig, men boratkaraktären var underbar.



High-five på den helgen.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback