shagilicous



Jag har en vän, vi är inte "thisclose" vänner men vi har känt varandra hälften av våra levnads år.
Hur hon är som vän har inget med det här att göra.

Anyway hon är duktig på att ligga runt.
Det stör inte mig så mkt, jag tycker det är lite synd eftersom jag vet att det eg. inte är riktigt vad hon vill.
Allt hon vill ha är bekräftelsen.
Jag säger mest bara att hon ska slow down, mest för att hon faktist lätt blir kär.
Det jag har märkt är att de som pratar skit bakom hennes rygg är inga mindre än killarna i gänget,  tjejerna är mer laidback och säger åt henne att bara ta det lungt.
Killarna däremot tycker hon är en slampa.

Jag har alltid trott att det är tjejerna som är mest dömmande.
Jag tror även att det för det mesta är så.

Fast inte i det här gänget.
När jag hör de här blir jag upprorisk och skriker låt kvinnan shaaaaaga, alla hon vill och lite till.



Vad tror ni peeps är det killar eller tjejer som är mest dömmande?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback