saturdaynightsdrunkendreams

Hade inte jag, så ordentlig som jag var igår.

Söndagkväll brukar oftsat vara ångestkvällar för mig.
Men idag känns det riktigt bra!




Jag funderar på att köpa en ny mobil pga att jag på min födelsedag tappa min i ett vattenglas.
Detta är så klantigt som det låter.
Jag vaknade trött som tre på morgonen och skulle kolla vad klockan famlar mig fram till mobilen och sträcker sedan ut handen och släpper ner telefonen på vad jag trodde var mitt nattduksbord men jag snabbt förstod var vattenglaset på nattduksbordet.
Plums. solongtelephone.
Sen dess har jag använt en tegelstone, som screenar mina meddelanden till mitt egna förtret och mina vänners förargelse.


Jag är ju mer för design än funktion mest för att jag itne fattar hälften kan jag verka lite mer hypad med en läcker mobil.

image124   image125


nån av dessa. Jag är highly kluven.

Vad tycker ni peeps?



Kommentarer
Postat av: ingela

hehe.. Skönt att du kom hem levande :)

2007-04-22 @ 22:39:05
Postat av: math

den undra rosa, den är mindre &smidigare än ericssontelefonen :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback