nyckelhelvetet

Nu ska jag berätta om min nyckelhelvetesdag.


Allt börjar med att jag var dödsmördartrött imorsse och låg och drog mig femton minuter till, sen fick jag gröngölingsbråttom. Så jag sprang ut i bilen och då ser jag att barbro, min kittie springer ut. Eftersom det inte skulle vara någon hemma på länge så får hon inte vara ute på morgonen, shes new in the town.
Så jag smäller igen bildörren springer efter henne och jagar henne runt huset. När jag springer andra vändan runt huset, hör jag ett klick från bilen och då har den LÅST SIG SJÄLV. Och i den ligger mina bilnycklar, väska, telefon, pengar osv.. Iaf ingen fara på taket säger ni man har ju alltid reservnycklar. Det ironiska var att min pojkvän låna bilen igår och fick då reservnycklarna och sen åkte han till boden. Som tur var efter hysteriskt ringande till honom så svarar han och säger att de ligger hemma hos honom. Men jag kan inte hämta dem förens vid sex. Ok.
Så jag får skjuts till jobbet med le boss. Och när vi kommer dit, har någon låst båda låsen och vi har bara nyckel till ett. Anyway så vi ringer fastighetsskötaren och efter en kvart och låser upp.
Tro inte att de slutar där.
När jag ska hämta posten har de på jobbet slarvat bort mina postnycklar.
Ja ni hör själva.
muttnyckeldag.

Snart ska jag gå hem till min käresta och hämta bilnycklarna iaf.








image106


Bad karma... I do think so

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback