nörd




På ett mindre företag i norrtälje finns det i varje kontor en Sverigekarta, detta kontor råkar jag basa (eller?) över, det enda kontor som saknar denna karta är mitt.
Jag är widley jealous. Detta är något jag försöker låtsas att jag inte är. Jag tror jag lyckats rätt bra.

Jag har nämligen en liten hobby som går ut på att stödera världen.
Om någon ger mig en atlas kan jag sitta och läsa den blad för blad. 
Kolla ortsnamn, se vart olika städer ligger osv.
Jag är lycklig när jag känner att jag vet vart allt ligger på mitt egna stora pussel jorden.
 
Om jag fick välja skulle jag nog vilja ha en världskarta och inte bara en Sverigekarta.





Kommentarer
Postat av: Josephine

hey moe!

2007-04-24 @ 14:10:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback