min dåliga dag som blev bra

Min dag igår var kass. Fullkomligt hemsk.
Jag var beredd att kasta in handduken.
Jag ringde och böla hos min älskade pojkvän, som är världens världens bästa.
 Han är inte bara min pojkvän han är min bästa vän.
Det fick iaf oss att blicka fram i tiden. Och vi delade för första gången en tanke på oss en längre tid fram.
Jag gillar att leva i nuet. It's the best men jag måste ändå ha en struktur iaf just nu, när jag varken vet ut eller in.

Så min plan just nu.

- Europaresan kommer hem till juli, jobba resten av sommaren.
- På sommaren ska jag kolla lite utbildningar. Söka till hösten och sen ut och resa resten av tiden tills januari.
- Om jag inte pluggar, ska jag söka säsongsarbete i alperna.



Skönt. Nu ska jag bara komma på vad jag vill bli.
Jag tänker inte sätta mig i skolbänken och slösa bort massa pengar på strökurser som inte har en mening.
Visst kan jag ta en kurs men den måste vara i den riktning jag vet att jag vill gå.




Jag är smygstolt över baby som ska söka till polishögskolan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback