hotsaturday..

not :)



ser ut som en skata i håret, mjukisar och a rather questionable tröja. idag har jag hunnit igenom tre filmer.

Kill bill, 50 first date, kalle och chokladfabriken och halva bondfilmen som går nu.

Har hunnit uppdatera mig i många vänners liv by telephone och haft bakisångest.

Love it.




Mitt dåliga humör är bortfluget och jag är glad igen, jag vet inte varför men sånt tänker jag inte analysera i, möjligen för att jag sitter och kollar på små konstverk, designer dresses and shoes.

Ikväll ska jag nog se spiderman för spiderman är hot, toby maguier not so hot!
Msn spolar förbi honom och satsar på spiderman.



hihi om jag hade den här kombon skulle jag propsa på utegång men nu är jag inte en richbitch 4 dagar innan löning.

image116  image117  image118


schyst kväll på galset skulle jag kunna ha i den här outfiten.




image119 image120

Och de här skulle jag kunna ha om jag ska på typ bröllop eller bal eller bara chilla frmaför tvn.
haha.





Nu tacotime


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback