Fädrar


Jag är en väldigt lyckligtlottad flicka för jag har inte bara en pappa utan 2. Lyx. Min biologiska pappa är lite hemlig.
Inte många av mina vänner har träffat honom. Möjligen sett honom men nästan aldrig pratat med honom.
Min biologiska pappa klär sig bara i svart kostym med svartskjorta under.
Han bor 24 mil ifrån mig.
Fast där är han topps varannan helg.
Jag har precis lärt´mig vad han jobbar med, i veckan rättare sagt, detta har han jobbat med sens jag var ca 2 år.
Jag träffade bara min pappa på helger pga att han jobbat utomlands när jag vara liten.
AHn jobbar fortfarande utomlands och har rest överallt.
Han får inte flyga i samma plan som sina kolleger pga att det är farligt.
Min biologiska pappa har alltid varit ett mysterium för mig, som jag har analyserat sönder mest pga saknad.
Nu efter 20 år har jag accepterat honom som han är, för deep down är jag hans allt och det vet jag nu.


Sen har jag min andra pappa, som har stått vid min sida, inte bara min sida utan hela min familjssens jag var nio. Han har tagit massa skit han har kämpat för mig och min bror och han älskar oss nomatterwhat.
Han tog upp en sargad familj efter en mkt jobbig skilsmässa med många lögner massa otrohet osv.
Två barn som varken visste ut eller in.
Han är ganska ung, eller ung för att ha två barn på 20 och 17.
Han har valt att leva utan egna barn för min mammas skull.
Jag respekterar honom något enormt och han imponerar på världen dagligen.





Det här är ganska ointressant för er, men för mig är det inte det, det är två personer som påverkat den jag är något otroligt mkt.

Kommentarer
Postat av: Josephine

Det är jätte bra. hur är det själv?
Hultsfred 2007?

2007-04-26 @ 16:11:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback