en liten sneakpeak

Jag har lite tid över och tänkte starta att berätta om min och min lovers resa.


Som de flesta vet så har ju jag och min baby longdistansrelationsship.
Det är pain men funkar, om man vill att det ska funka så går det.
I höstas föreslog han att vi skulle dra på en semester i påsk för då var han ledig en hel vecka.
Just då kändes det sååå långt borta, men sen börja vi prata om det igen i januari och så vips var det påsk och vi tog en sista minuten.

Vi hade en underbar vecka, där vi ägna oss helt åt varandra. Det var det längsta vi har vart själva ihop sen i somras, annars blir det alltid släkt och familj som man ska hinna med osv.
Vi hade sol alla dagar förutom en och även om hotellet var skanky och jag var arg på det först, vande jag mig jättefort och det var bara baby och solen som spela roll.

Vi låg på vår fina svarta strand med enorma vågor hela dagarna, sen gick vi hem mös, duscha och ut och åt och njöt av den ljumna kvällen.
Vi hamna i en mindre turistigstad med mkt lokalbefolkning vilket både jag och jens tyckte var asnice. Vi lärde oss staden och vi lärde oss mkt mer om varandra.
Vi har vart tillsammans i 9 månader imorgon och jag blir bara mer och mer kär. Jag älskar varje del av honom, även när han är irriterad eller grinig för att han är trött. ;>



Det kommer mer bilder til bilddagboken så fort jag hinner med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback