alltochingenting

Sitter på jobbet tar en paus för första gången sen halv åtta imorse.
Ska jobba till halv fem sen komma tillbaka hit vi sju, göra klart ALLT innför helgen.
Och hoppas att jag får ledigt. Jag tror nog det ska gå, det måste det göra.
Jag har iofs jobbat väldigt mkt den senaste tiden.
Och brukar få ledigt när jag ber om det, som andra inte får
Fast den trodde jag inte på...



Jag vill gratta baby som klara sin svåra sak. Jag visste att du skulle klara det!
Nu är allt snart slut.



Igår prata jag med en kär vän, jag fick en klump i magen när jag tänkte på hur mycket jag sakna henne.


Det här inlägget är helt kaiko I know. Men min hjärna kan inte koppla. jag är helt braindead.

SKa sluta skriva så här osammanhängande genast!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback